Klientská Zóna
Viete kedy musíte získať súhlas zákazníka pred nákupom a kedy môžete spracúvať osobné údaje zákazníka aj bez jeho súhlasu?

Niektoré e-shopy zvyknú vo svojich obchodných podmienkach uvádzať, že tovar „na objednávku“ zákazníci nemôžu vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní lebo ide o tovar „na mieru“ alebo „na zákazku“ alebo je tento tovar „určený pre jedného zákazníka“.

Ak sa chystáte predávať textilné výrobky iste vás bude zaujímať ako musia byť označené, ktoré údaje na nich nesmú chýbať a či musia byť označené aj v e-shope.

Pri predaji elektrických spotrebičov cez internet ste povinní zákazníkovi zobraziť povinné energetické údaje ešte pred nákupom. Elektrické spotrebiče pre domácnosť musia byť označené energetickým štítkom.

Ak predávate cez internet potraviny, okrem základných registračných a informačných povinností sa vás budú týkať aj niektoré špecifiká, týkajúce sa konkrétne predaja potravín cez internet.

Ak si zákazník vo vašom e-shope uplatní reklamáciu, máte 30 dní na jej vybavenie. Ako presne sa však tieto dni počítajú: rátajú sa len pracovné dni, alebo kalendárne dni?

Ak predávate kozmetické výrobky vašou povinnosťou je správne ich označiť. Túto povinnosť špecifikuje Nariadenie Európskeho parlamentu č. 1223/2009 a tiež 4. hlava Zákona 355/2007.

Čo robiť ak príde zákazníkovi balík poškodený? Kto zato nesie zodpovednosť? Za stav, v akom bude zásielka doručená zodpovedá samotný predajca. Bez ohľadu nato, aký druh prepravy e-shop využije, balík musí byť doručený zákazníkovi nepoškodený

Po vytvorení objednávky ste povinný zákazníkovi doručiť potvrdenie o objednávke (potvrdenie o uzavretí zmluvy). Potvrdenie mu musíte doručiť buď mailom alebo na papieri, najlepšie hneď po odoslaní objednávky, najneskôr však spolu s dodaním tovaru. Táto povinnosť vyplýva zo zákona na ochranu spotrebiteľa pri predaji na diaľku 102/2014 (konkrétne § 6).

Ak sa chystáte spustiť vlastný e-shop, čaká vás množstvo formalít a registrácií, ktoré musíte splniť. Akým informačným a registračným povinnostiam sa nevyhnete?

Viete ako správne označiť tovar? Čo treba uviesť na tovare? A čo je potrebné preložiť pri označení tovaru dovezeného zo zahraničia?

Ak rozbiehate vlastný e-shop pravdepodobne sa vám zíde vedieť ako funguje dobierka, ako funguje posielanie tovaru na dobierku, koľko vás to bude stáť a aké sú ne/výhody dobierky.

Ak predávate tovar cez internet iste vás zaujíma kedy musíte a kedy nemusíte použiť registračnú pokladňu. Záleží to od toho akým spôsobom a kde prijímate platby od zákazníkov.

Pri zasielaní tovaru na dobierku alebo pri osobnom odbere sa e-shopy často krát stretávajú so situáciou, keď si zákazníci zásielku neprevezmú. Čo v takomto prípade robiť?

Vzbudiť dojem dôveryhodnosti môžete aj pridaním vlastných fotiek na Váš web.

V tomto článku sa dozviete ako správne postupovať pri reklamácií od Vášho zákazníka.

Recenzie na Heuréke pomáhajú nakupujúcim vybrať kvalitné obchody. Heuréka považuje obchody s recenziami za kvalitnejšie a dôveryhodnejšie.

Ľahká orientácia na web stránkach je presne to čo zákazník očakáva.

S prevádzkovaním e-shopu vznikajú prevádzkovateľovi aj mnohé povinnosti ohľadom ochrany osobných údajov. Je tiež povinný zostaviť obchodné podmienky na túto problematiku. A v neposlednom rade je potrebné tieto informácie zverejniť zákazníkom.

Prevádzkujete internetový obchod? Potom vás určite zaujíma, aké práva a povinnosti máte vo vzťahu k zákazníkovi, ktorý vracia tovar bez udania dôvodu.

Skoro všetky e-shopy využívajú k navýšeniu počtu objednávok PPC reklamu.

Na internete môžete naraziť na diskusie, kde ľudia ľudia diskutujú o e-shopoch, ktoré ich podviedli tak, že od nich vybrali peniaze za objednaný tovar a nakoniec ho ani neposlali.

V tomto článku by som chcel upozorniť na podvodné stránky ktoré sa dopúšťajú porušenia zákona.

Začiatkom roka, ako to už býva sa zvyknú meniť niektoré zákony, niektoré zanikajú, iné naopak nadobúdajú účinnosť. Jedným z nich je zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (Zákon č. 102/2014), ktorý nadobúda svoju účinnosť od 01.02. 2016.

Kedy sa Vám oplatí uviesť dopravu zdarma a ako na to chytiť zákazníka?

Informácia o doprave zdarma môže motivovať vašich zákazníkov k väčšiemu nákupu. Vďaka tomu môžete dosiahnuť vyšší zisk z objednávky. Vždy si ale spočítajte či sa Vám bezplatná doprava vyplatí, pretože ju platíte zo svojho zisku.

Predstavte si, že máte pred sebou dva internetové obchody. Jeden má objednávkový proces na 6 krokov a druhý na 3 kroky. Cenu za tovar majú rovnakú, zákaznícke bonusy tiež. Kde by ste si objednali?

V tomto článku sa dozviete čo sú to cookies, prečo ich potrebujete pre zvýšenie zisku a ako ich legálne získať od zákazníka, aby ste neboli potrestaný.

Kopírovanie popisov z cudzích stránok alebo od výrobcu robí každý. To je priemer, ktorý vás nikam nedostane.

Internetové obchody sú v súčasnosti veľmi populárne a trh je nimi doslova presýtený. Akýkoľvek tovar hľadáte, môžete si vybrať z ponuky množstva e-shopov. Zároveň však nie je výnimkou, keď prevádzkovateľ e-shop zruší, pretože sa v konkurencii nedokázal presadiť. Ak nechcete patriť medzi neúspešných, mali by ste sa pri tvorbe internetového obchodu vyhnúť týmto chybám:

Pripravili sme pre Vás sériu článkov v ktorých Vám poskytneme pár užitočných rád ako zvýšiť predaje, spokojnosť zákazníkov, bezpečnosť nákupu a iné dôležité veci vo Vašom e-shope.

Všeobecné obchodné podmienky sú najčastejším druhom obchodných dokumentov. V nasledujúcom článku by sme Vám chceli ozrejmiť na čo si dať pri ich tvorbe pozor a ktoré náležitosti nesmiete vynechať.

Pripravili sme pre Vás sériu článkov v ktorých Vám poskytneme pár užitočných rád ako zvýšiť predaje, spokojnosť zákazníkov, bezpečnosť nákupu a iné dôležité veci vo Vašom e-shope.

Pripravili sme pre Vás sériu článkov v ktorých Vám poskytneme pár užitočných rád ako zvýšiť predaje, spokojnosť zákazníkov, bezpečnosť nákupu a iné dôležité veci vo Vašom e-shope.

Pripravili sme pre Vás sériu článkov v ktorých Vám poskytneme pár užitočných rád ako zvýšiť predaje, spokojnosť zákazníkov, bezpečnosť nákupu a iné dôležité veci vo Vašom e-shope.

My Slováci sa radi takmer so všetkým porovnáme so zvyškom sveta. Podľa nás je to super. Niekedy nám to porovnávanie síce nastaví nepríjemné zrkadlo (ako v prípade posledných MS v hokeji), ale ak sa vieme poučiť a aplikovať pozitívne zmeny do ďalšej práce, sme na dobrej ceste. V hokeji sme síce zopár rokov zaspali dobu, ale ako je to s trendami v platení v online biznise? Sme o krok vpred pred ostatnými, alebo nás konkurencia, resp. zahraničie poráža kvalitou svojich služieb? A hlavne: Ponúkajú e-shopy dostatočný komfort zákazníkom pri platení za tovar?

Ako jediní v tomto biznise Vám zmluvne garantujeme správnosť našich VOP a RP a v prípade kontroly, ručíme za naše dokumenty.

V týchto certifikačných pravidlách nájdete informácie a podmienky, ktoré je povinný internetový obchodník spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát „Certifikovaný Internetový Obchod“.

Mnoho podnikateľov si vytvorilo svoje weby aby získali čo najviac zákazníkov a čo najviac predajov, lenže realita je iná. Jeden z dôvodov môže byť to, že nemajú web ktorý predáva, ale len web, ktorý informuje. A preto ak chcete získať z internetu viac zákazníkov potrebujete web ktorý predáva. Preto je potrebné mať web ktorý dodržuje 10 bodov úspešnej web stránky, ktorý pozná psychológiu predaja a pomáha Vám predávať Vaše kvalitné produkty a služby. Ako všetci vieme, web sa skladá z hlavičky, menu, obsahu, bočného stĺpčeka a päty. My sa budeme zaoberať hlavne obsahom.

Zlaté pravidlo predaja tvrdí, že nie je dôležité zákazníkov získať, ale si ich udržať. Táto rokmi osvedčená pravda nie je len zásadou kamenného predaja, platí rovnako i pre e-shopy. Prilákať zákazníkov vo virtuálnom svete je rovnako ťažké ako v tom normálnom. Priemerného spotrebiteľa pri rozhodnutí sa pre kúpu najviac zaujme cena výrobkov na vašej stránke, odporúčanie od známeho a bezpečné doručenie želaného produktu, či služby. Ak už sa zákazník rozhodne pre váš produkt, resp. vašu stránku, je nutné s ním začať vytvárať vzťah a ten s postupom času udržiavať.

V dnešnom svete, ktorý ovláda internet a technológie už pre nikoho nie je novinkou nakupovanie cez internet. Stačí len pár ťuknutí myšou a môžete si objednať naozaj čokoľvek. Nedá sa čudovať, prečo si nakupovanie cez internet obľúbilo toľko ľudí. Nie každý si však uvedomuje aj druhú stránku mince. Virtuálne nakupovanie so sebou nesie viaceré riziká a dnes si predstavíme niekoľko rád, ktoré vám pomôžu sa im vyhnúť.

Certifikácia Vášho E-shopu za 5 dní


Konečná Cena:     90,- €

Pravidla Certifikácie

ktoré musíte spĺňať

Vypracujeme Vám
Reklamačný poriadok a

Všeobecné obchodné podmienky

Presne na mieru
pre Váš obchod




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov