Klientská Zóna
Blog -> 10 základných bodov úspešnej web stránky


16.06.2015   |
overenyshop.sk

10 základných bodov úspešnej web stránky


Mnoho podnikateľov si vytvorilo svoje weby aby získali čo najviac zákazníkov a čo najviac predajov, lenže realita je iná. Jeden z dôvodov môže byť to, že nemajú web ktorý predáva, ale len web, ktorý informuje. A preto ak chcete získať z internetu viac zákazníkov potrebujete web ktorý predáva. Preto je potrebné mať web ktorý dodržuje 10 bodov úspešnej web stránky, ktorý pozná psychológiu predaja a pomáha Vám predávať Vaše kvalitné produkty a služby. Ako všetci vieme, web sa skladá z hlavičky, menu, obsahu, bočného stĺpčeka a päty. My sa budeme zaoberať hlavne obsahom.

1. bod : úderný nadpis

- veľa stránok obsahuje názvy ako napríklad "Vitajte na našej stránke" alebo "Naša stránka sa zaoberá" lenže úderný nadpis je to čo púta pozornosť. Ľudia nečítajú každé jedno slovo na webstránke, ale scanujú web idú po záchytných bodoch a až keď ich niečo zaujme sa začítajú. Nadpis by mal byť zameraný na úžitok, ktorý človek dosiahne. Tu sú tri tipy nadpisov ktoré môžu byť, napríklad:

a) "ako sa naučiť angličtinu rýchlo, bez drvenia gramatiky za tri mesiace" : tento nadpis obsahuje základy "ako" (spôsob), "rýchlo" "za tri mesiace" (časovú jednotku), "bez drvenia" (uľahčenie pre zákazníka)

b) robíte túto veľkú chybu pri (napríklad chudnutí) : zákazník si sám podá otázku či robí nejakú chybu a určite klikne na daný článok a prečíta si ho a hľadá riešenie.

c) čo musíte vedieť aby (ste dosiahli daný výsledok)

- obsah je potrebné rozdeliť na bloky, a každý z blokov by mal obsahovať nejaký úderný nadpis.

2. bod : popísať zákazníkovi problém

- aký problém má zákazník, (psychologické hľadisko, zákazník musí cítiť že mu rozumiete)

napríklad: výber fotografa na svadbu

- je dôležité si vybrať správneho fotografa aby nenastalo sklamanie z výsledného dodania fotiek,

- popíšte čo sa môže stať keď bude výber klienta nesprávny a fotky budú zlé, aké nastane sklamanie z tak dôležitého dňa v ich živote

3. bod: ako dosiahnuť úspech

- zákazník už vie že má problém, a je potrebné mu dokázať ako dosiahnuť úspech, stačí mu ukázať päť  krokov, ktoré musí dodržiavať a bude spokojný s výberom služby alebo tovaru

a) pozrieť referencie

b) opýtať sa ľudí

c) pozrieť si ukážky prác

d) zistiť ako je na tom termínovo

e) či má rekvizity on, alebo ich dodáte vy

4. bod: ponúknite mu Vy riešenie

-  ak chcete aby sme Vám my pomohli (vy ako predajca) poskytnite klientovi svoje referencie, svoj časový harmonogram, svoje rekvizity a dohodnite si spoločný termín

5. bod: dajte dôkaz o tom, že Vaše služby sú tie naj

- dôkazom môže byť video ukážka vysávača ako vysáva koberec, vyjadrenia klientov, referencie

6. bod: spísanie výhody spolupráce

- popísať svoje certifikáty, svoje plus ktoré ponúkate

7. bod: uvedenie ceny

- nestačí povedať, že stojí to toľko, ale produkty nie sú drahé alebo lacné, produkty sú drahé alebo lacné len keď sa porovnávajú s inými ale pokiaľ na stránke uvediete svoju sumu a pridáte tam napríklad výhody spolupráce s vami, ukážete im že viete vyriešiť ich problém. Je potrebné aby sa cena pre zákazníka stala atraktívna.

8. bod: ako to prebieha (ako prebieha nákup alebo služba)

- popísať postup, či treba vyplniť formulár, alebo sa treba osobne stretnúť, alebo sa objednáva cez telefón, ako prebieha reklamácia tovaru.

- uveďte garanciu zákazníkovi, či už vrátenie peňažných prostriedkov alebo výmena tovaru

9. bod: časté otázky

- spíšte pre svojich zákazníkov časté otázky, či už ich uvediete na hlavnú stránku alebo na niektorú z podstránok, je potrebné ich tam mať uvedené

10. bod: výzva na akciu

- vždy ukončite vašu podstránku akciou, to znamená tlačidlom ako napríklad objednávka, zavolajte nám a dohodneme sa, vytvorte rezerváciu alebo vyplňte kontaktný formulár. Zákazník musí vedieť aký je ďalší krok.

Na základe týchto desiatich bodoch využijete psychológiu predaja, ktorá Vám umožní predávať lepšie a viac. Tieto body sú skôr určené pre podnikateľov ktorí ponúkajú služby alebo majú na predaj cca 10 produktov.




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov