Klientská Zóna
Blog -> Seriál: 5. Ako písať popisy produktov


06.10.2015   |
overenyshop.sk

Seriál: 5. Ako písať popisy produktov


Kopírovanie popisov z cudzích stránok alebo od výrobcu robí každý. To je priemer, ktorý vás nikam nedostane.

Popis musí byť originálny a hlavne taký, aby v ňom zákazník našiel to čo hľadá a očakáva:

  • K čomu tento produkt slúži?
  • V čom mi pomôže?
  • Vyrieši moje problémy?
  • Prečo si ho mám kúpiť práve teraz?
  • Čo na produkt hovoria iní?
  • Má niekto s produktom skúsenosti?

 

Súčasný zákazník hľadá na internete užívateľské recenzie a teda popisom na e-shopoch nemusí veľmi veriť, pretože vie, že sú takmer všade rovnaké. Ak budete písať popisy, vcíťte sa do role zákazníka a položte si otázky, na ktoré by ste sa predajcu pýtali vy. Zamyslite sa, prečo by ste produkt kúpili alebo nekúpili. Potom svoje odpovede napíšte do popisu produktu.

A ešte jedna rada - nikdy nepíšte všetky popisy v priebehu jedného dňa. Píšte ich s odstupom času a tiež ich aj kontrolujte. Ak budete písať popisy v rámci jedného dňa pre tú istú kategóriu, zistíte, že sú všetky podobné a v niektorých veciach sa opakujete.




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov