Klientská Zóna
Blog -> SERIÁL: 6. Ako použiť správny objednávkový proces?


11.11.2015   |
overenyshop.sk

SERIÁL: 6. Ako použiť správny objednávkový proces?


Predstavte si, že máte pred sebou dva internetové obchody. Jeden má objednávkový proces na 6 krokov a druhý na 3 kroky. Cenu za tovar majú rovnakú, zákaznícke bonusy tiež. Kde by ste si objednali?

Čo najkratší objednávkový proces má vplyv na úspešné dokončenie objednávky. Samozrejme, kto bude Váš tovar veľmi chcieť, prebije sa aj ďalším košíkom. Ale dnes je na internete toľko e-shopov, že zákazníci majú z čoho vyberať. Príliš dlhým objednávkovým procesom ich môžete od dokončenia objednávky odradiť.

Objednávkový proces sa snažte dostať do troch krokov, prípadne aj menej. Optimálna dĺžka vám prezradí testovanie, pretože nie vždy môžu byť kratšie kroky (napríklad jednokrokové) výhrou.




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov