Klientská Zóna
Blog -> Seriál: 2. Čím zákazníkov skutočne odradíte?


06.08.2015   |
overenyshop.sk

Seriál: 2. Čím zákazníkov skutočne odradíte?


Pripravili sme pre Vás sériu článkov v ktorých Vám poskytneme pár užitočných rád ako zvýšiť predaje, spokojnosť zákazníkov, bezpečnosť nákupu a iné dôležité veci vo Vašom e-shope.

  • Tovar dodávate neskoro

Tým je myslená viac ako dva pracovné dni po určenej lehote. Pokiaľ Vás už zákazník urguje a pýta sa kedy mu bude tovar dodaný a vy stále nemáte jednoznačnú odpoveď, určite ho odradíte od ďalšieho nákupu.

  • Tovar skladom nemáte na sklade

To súvisí aj s predchádzajúcimi riadkami. Niekedy môžete mať problém so zaistením pravdivej dostupnosti pri veľkom množstve produktoch. To ale Vášho zákazníka nezaujíma. Na tento problém musíte myslieť dopredu. Buď budete predávať tisícky položiek a mať na editáciu zamestnanca alebo okruh zúžite a všetko si postrážite sami.

  • Nezdvíhate telefóny a neskoro reagujete

Pokiaľ máte na svojej stránke uvedený telefón pre dotazy, zákazník sa Vám nemôže dovolať a vy mu nezavoláte naspäť, opäť v jeho očiach klesnete. Musíte zaistiť, aby telefón bol v danú pracovnú dobu dostupný pre všetkých volajúcich. Taktiež doporučujem zaviesť konkrétne hodiny, kedy sa Vám zákazníci dovolajú.

  • Extrémne vysoké poštovné

V niektorých prípadoch môžu prevádzkovatelia e-shopu refundovať objednávku za pár desiatok eur zvýšeným poštovným. Zákazník preto radšej prejde tam, kde je poštovné nižšie. Je na Vašom rozhodnutí, či chcete takto kompenzovať malé objednávky.

  • Zavädenie takzvaných umelých cien

Umelé ceny sú také, keď na tovare umelo zdvihnete cenu, aby ste ju mohli zlacniť. Môžme to vidieť aj vo veľkých obchodoch. Majú vystavený napríklad ruksak s cenou 50,- € túto cenu majú preškrtnutú a pod ňou je uvedená cena 25,- €. Táto umelo zlavnená cena je v skutočnosti bežnou cenou, ktorú zákazník nájde u konkurencie.

  • Ceny bez DPH

Ceny bez DPH sú výraznejšie ako ceny s DPH. Zákazníci, ktorí Váš e-shop navštívia poprvý krát alebo príležitostne môžu byť zmätení interpretáciou cien s DPH a bez DPH. 




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov