Klientská Zóna
Blog -> Kedy e-shop musí a kedy nemusí použiť registračnú pokladňu?


18.11.2016   |
overenyshop.sk

Kedy e-shop musí a kedy nemusí použiť registračnú pokladňu?


Ak predávate tovar cez internet iste vás zaujíma kedy musíte a kedy nemusíte použiť registračnú pokladňu. Záleží to od toho akým spôsobom a kde prijímate platby od zákazníkov.

Kedy e-shop musí a kedy nemusí použiť registračnú pokladňu?

 

Kedy nie ste povinní registračnú pokladňu použiť?

Existujú presne určené prípady, kedy registračnú pokladňu použiť nemusíte, sú to tieto:

-v prípade, že odosielate tovar zákazníkom na dobierku, čiže Slovenskou poštou alebo kuriérskou službou, ak zákazníci platia za tovar kuriérovi pri prevzatí tovaru;

-v prípade, že zákazníci uhrádzajú peniaze za tovar online kartou, bankovým prevodom alebo prostredníctvom internet bankingu.

Registračnú pokladňu ste povinný použiť v týchto prípadoch:

-ak zákazníkovi doveziete tovar vy, čiže nie kuriér alebo slovenská pošta;

-v prípade, že si zákazník osobne vyzdvihne tovar a zaplatí buď v hotovosti alebo kartou alebo poukážkou.

V prípadoch, keď ste povinní registračnú pokladňu použiť môžete používať buď klasickú registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladňu, ktorej používanie je bezplatné. 




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov