Klientská Zóna
Blog -> Kedy e-shop musí a kedy nemusí použiť registračnú pokladňu?


18.11.2016   |
overenyshop.sk

Kedy e-shop musí a kedy nemusí použiť registračnú pokladňu?


Ak predávate tovar cez internet iste vás zaujíma kedy musíte a kedy nemusíte použiť registračnú pokladňu. Záleží to od toho akým spôsobom a kde prijímate platby od zákazníkov.

Kedy e-shop musí a kedy nemusí použiť registračnú pokladňu?

 

Kedy nie ste povinní registračnú pokladňu použiť?

Existujú presne určené prípady, kedy registračnú pokladňu použiť nemusíte, sú to tieto:

-v prípade, že odosielate tovar zákazníkom na dobierku, čiže Slovenskou poštou alebo kuriérskou službou, ak zákazníci platia za tovar kuriérovi pri prevzatí tovaru;

-v prípade, že zákazníci uhrádzajú peniaze za tovar online kartou, bankovým prevodom alebo prostredníctvom internet bankingu.

Registračnú pokladňu ste povinný použiť v týchto prípadoch:

-ak zákazníkovi doveziete tovar vy, čiže nie kuriér alebo slovenská pošta;

-v prípade, že si zákazník osobne vyzdvihne tovar a zaplatí buď v hotovosti alebo kartou alebo poukážkou.

V prípadoch, keď ste povinní registračnú pokladňu použiť môžete používať buď klasickú registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladňu, ktorej používanie je bezplatné. 

Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov