Klientská Zóna
Blog -> SERIÁL: 8. Kedy uviesť dopravu zdarma?


25.11.2015   |
overenyshop.sk

SERIÁL: 8. Kedy uviesť dopravu zdarma?


Kedy sa Vám oplatí uviesť dopravu zdarma a ako na to chytiť zákazníka?

Pokiaľ máte nastavenú dopravu zdarma od čiastky napríklad 50,- € a vo svojom e-shope ponúkate tovar, ktorého cena je vyššia ako 50,- €, uveďte k nemu informáciu o bezplatnej doprave. Tento údaj je dôležitý hlavne pre porovnávače cien. Informáciu o bezplatnej doprave prevezmú a zobrazia ju priamo pri produkte.

K zobrazeniu informácie doprava zdarma potrebujete v XML feedu uvádzať:

  • v tagu DELIVERY_PRICE hodnotu 0 (heureka.sk)

v tagu EXTRA_MESSAGE hodnotu free_delivery (zbozi.cz)




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov