Klientská Zóna
Blog -> Seriál: 3. Pripravte pre zákazníkov štruktúrované texty.


07.08.2015   |
overenyshop.sk

Seriál: 3. Pripravte pre zákazníkov štruktúrované texty.


Pripravili sme pre Vás sériu článkov v ktorých Vám poskytneme pár užitočných rád ako zvýšiť predaje, spokojnosť zákazníkov, bezpečnosť nákupu a iné dôležité veci vo Vašom e-shope.

Vaše texty na stránke musia byť prehladné, aby sa dali ľahko čítať. Ľudia nečítajú a stránku skôr prechádzajú očami, pohľadom sa zastavia na zaujímavých miestach, zväčša sú to zvýraznené miesta, prechody medzi odstavcami, nadpisy a odrážkové zoznamy.

Aké sú základné pravidlá?

  • Nadpisy robte pútavé a úderné.
  • Text čleňte do odstavcov po 4 až 6tich riadkoch.
  • Používajte krátke vety a minimum súvetí.
  • Píšte v druhej osobe – oslovujte zákazní ka tak, ako osolovujem ja Vás.
  • Kde sa dá, použite odrážkové číselné zoznamy.
  • Samozrejmosťou je správna gramatika.

Pozrite sa na svoje dielo z väčšej vzdialenosti ako na jeden obraz a položte si otázku – páči sa mi to, alebo je to nesymetrické? Nesymetrickosť môže spôsobiť príliš dlhý odstavec, chýbajúci nadpis, chýbajúce zvýraznené slovo alebo málo obrázkov. Text podľa tejto zpetnej väzby náležito upravte. Využívajte pravidlo obrátenej pyramídy.

Využívajte pravidlo obrátenej pyramídy.

Pokiaľ píšete akýkoľvek text alebo oznámenie, napíšte hneď na začiatku tú najdôležitejšiu informáciu. Menej dôležité veci píšte až nižšie. Zákazníci zvládajú prečítať prvých pár riadko a ak ich daný článok/text nezaujme, odídu. Preto zložitejšiu myšlienku celého textu dávajte hneď na začiatok.




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov