Klientská Zóna
Blog -> Seriál: 1. Vyplatí sa poskytovať zľavu za registráciu?


06.08.2015   |
overenyshop.sk

Seriál: 1. Vyplatí sa poskytovať zľavu za registráciu?


Pripravili sme pre Vás sériu článkov v ktorých Vám poskytneme pár užitočných rád ako zvýšiť predaje, spokojnosť zákazníkov, bezpečnosť nákupu a iné dôležité veci vo Vašom e-shope.

Ako prvým začnem trochu filozofickou radou.

1. Čo funguje druhému nemusí fungovať aj Vám

Zlaté pravidlo podnikania, nie všetko čo sa osvedčilo inému, bude tak isto fungovať aj mne. Je na Vás, podnikateľovi aby ste vyskúšali rôzne spôsoby a cesty, propagácie, práce so zákazníkmi a motivácie k nákupu. Či sa to aj podarí nezistíte hneď ale až po dlhšej dobe. Preto nehádžte "flintu do žita" pokiaľ Vám "zaručené  rady" nebudú fungovať. Rozdiel je možno v malých detailoch, ktoré ste si ani na začiatku nevšimli.

2. Vyplatí sa poskytovať zľavu za registráciu?

Možno aj Vás napadlo, že k registrácii do e-shopu budete zákazníkov motivovať dodatočnou zľavou pri nákupe. Často táto zľava býva napríklad 5% - 10% z každého nákupu alebo z prvého atď. Na prvý pohľad to vyzerá úžasne a niektorí zákazníci to naozaj využijú.

Musíme sa ale zamerať aj na to, či tento nákup od registrovaného zákazníka sa bude aj opakovať a či sa nejedná len o jednorazovú registráciu a len jeden nákup. Účelom tejto zľavy je predsa aby sa k Vám zákazník vracal častejšie a tým Vám dával zarábať pravidelne.

Pokiaľ chcete len získať kontakt od zákazníka, netreba predsa aby ste mu hneď dávali zľavu. Kontakt dostanete aj prihlásením sa k získavaniu newslettrov alebo vyplnením objednávky.




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov