Klientská Zóna
Blog -> SERIÁL: 9. Zákazníci sa dobierky nevzdajú


17.03.2016   |
overenyshop.sk

SERIÁL: 9. Zákazníci sa dobierky nevzdajú


Na internete môžete naraziť na diskusie, kde ľudia ľudia diskutujú o e-shopoch, ktoré ich podviedli tak, že od nich vybrali peniaze za objednaný tovar a nakoniec ho ani neposlali.

Slováci sú všeobecne nedôverčiví voči e-shopom, preto dobierka aj naďalej tvorí veľké percento všetkých spôsobov platby. Pre zákazníka je to bezpečný spôsob, ako neprísť o peniaze a získať to, čo si objednal. Vďaka tomu je táto forma platby za objednávku toľko žiadaná.

Bohužiaľ niektorí zákazníci dobierky zneužívajú a balíky si nepreberajú. Preto niektorí predajcovia dobierku zrušili a majú iné spôsoby platby za tovar. Aby ste urobili maximum pre zákazníka a vyhli sa prípadnému vráteniu balíkov musíte:

  • Zákazníka ihneď informovať o prijatí jeho objednávky. To ukladá aj zákon.

  • Napísať zákazníkovi, že ste mu jeho tovar odoslali a taktiež ho informujte o predpokladanom termíne doručenia.

  • Pokiaľ nemôžete tovar odoslať ihneď alebo na druhý deň, napíšte zákazníkovi dôvody tohto meškania.

  • Zákazníci ocenia zaslanie údajov pre sledovanie objednávky, pretože si tak kontrolujú stav doručovania.

 

Bohužiaľ, zatiaľ neexistuje efektívny spôsob, ako by ste získali náhradu za škodu, ktorú Vám spôsobil zákazník tým, že si neprebral tovar.




Máte záujem?
Vyplňte náš online formulár.

SME TU PRE VÁS NONSTOP
Infolinka: 0948 737 744
e-mail: info@overenyshop.sk
Certifikácia
e-shopu




Kompletné VOP a reklamačný poriadok na mieru. Obdržíte aj ročnú certifikáciu a potvrdenie o bezchybnosti Vášho obchodu.

Pravidlá
certifikácie




Všetky pravidlá, ktoré musí E-shop pred certifikáciou spĺňať, aby mu mohol byť udelený certifikát kvality eshopu.

Vypracovanie
VOP a RP




Prevádzkujúci E-shop potrebuje aby mal vypracované Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.

Stiahnite si
dokumenty




Dokumentácia vhodná pre vlastníkov E-shopu a ich klientov